Dienstag, 28. Mai 2013

Muz Toplari

Coook güzel, lezzetli ve kolay bir tatli tarifim var sizin icin :) Mutlaka deneyin bak pisman olursunuz benden söylemesi ;)

Dün ilk kez yaptim ve sözlüm bayildi onlara. Kendisinin en sevdigi meyvelerden biri muz dur o yüzden muz toplarini cok begendi.



Süre: 15 dk

Malzemeler:

2 adet orta boy Muz
1 paket kakaolu petibör bisküvi
1 adet findikli gofret (35 gram)
1 cay bardagi ince cekilmis findik
1 yemek kasigi pudra sekeri

Süslemesi icin:

1 paket kakaolu pasta süsü
2-3 yemek kasigi cekilmis antep fistigi

Hazirlanisi:

Muzlar catalla ezilir. Bisküvi ve Gofret mutfak robotunda cekilir. Benim robot yoktu bir posete koyup üstüne agir birsey vurarak ezdim. Derin bir kaba ezilmis muzlar, cekilmis gofret ve bisküvi, findik ve pudra sekeri koyulur ve iyice karistirilir.
Ceviz büyüklügünde parcalar alinip yuvarlanir. Bir kismi kakaolu pasta süsüne diger kismini da antep fistigina bulanip pasta kagitlarina koyulur.
Buzdolabinda en az 2-3 Saat bekletip servis yapilir.
Ben sadece kakaolu pasta süsüne buladim ve bir gece beklettim buz dolabinda.
Merak etmeyin tazeyken tadina bakarsaniz hic muz tadi olmuyor. ama en az 1 saat dolabta beklerse yavas yavas muzun tadi cikiyor. Bir gece bekletirseniz tadi harika olur. Inanin bana ;)))

Kesinlikle deneyin...

Afiyet olsun...tatli yiyelim tatli konusalimm :)

cansu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen