Dienstag, 21. Januar 2014

Ikea Hemnes yatak odasi... | Tasarim

Ben yatak odami biraz daha romantik counrty stilinde dekor etmeyi düsünüyorum evin diger kismini da biraz daha modern :)
Ama ne cok abartili country stilini nede cok asiri modern stilini seviyorum. Bu bana biraz fazla geliyor. Sadelikten yanayim ve hangi stil olursa olsun fazlasi benim gözüme hic güzel gelmiyor.
Mobilyalara bakarken de bunun farkina vardim. Country diyince cok abartili eski mobilyalar oluyor modern diyincede böyle parlak isikli misikli ürünler karsima cikiyor. Bunun ortasi yok mu arkadas? :)))

Neyse country konusunda sanirim bunun ortasini bulabildim :) Ikeanin hemnes serisi cok güzel ve sade bence. Country tarzinda ama evin diger kismi modern olsa bile uyum saglayacaktir diye düsünüyorum.
Sizinle o mobilyalar ile bir kac tasarim fikri paylasmak istiyorum ne demek istedigimi anlarsiniz o zaman :)









Bu mobilyalara dekorasyon ürünler ile daha modern veya daha country bir hava katabilirsiniz. Siz de benim gibi bunun biraz ortasini istiyorsaniz bu seriye bir göz atin diyorum. Dekorasyonumu cok cabuk degistiriyorum cok cabuk sikiliyorum bir tarzdan. Bunlara farkli stil ile farkli bir hava katabilmek bence büyük bir avantaj. 
Malesef simdi alamicam daha cok erken. Seneye kadar bu seriyi kaldirmasalar iyi olur. Ama ben bunu 3 sene önce de gördüm seneye de olur insallah :) 

Zevkler ve renkler tartisilmaz ;)

Öpüyorum sizi 
cansu...

2 Kommentare:

  1. Derdini çok iyi anlıyorum, mobilya bakarken benim de en büyük sorunum buydu. Umarım istediğin gibi bir model bulursun. Sevgiler
    http://eshayat.blogspot.com.tr/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. sagol cnm insallah :) derdimle yanliz degilmisim yinede :) hehe

      Löschen