Mittwoch, 26. Februar 2014

Kirmizi abiye modelleri | Kinalik, Nisanlik...vs...

Kizlar :) Abiyelerde kirmizi cok tercih edilen bir renktir. Bunun bir nedeni bence bu rengin herkese yakismasidir :) Ister sarisin ol ister esmer ...kirmizi kesinlikle acar seni ve 100% yakisir. Onun disinda kirmizi cok dikkat cekici bir renktir :)
Sizin icin nisan, kina veya sadece gece kiyafeti olan modeller buldum ve paylasmak istiyorum.
Biliyorum abiye ve gelinlik modellerini cok paylasan var ve internette bol bol model bulunmaktadir...ama ben daha farkli modeller bulmaya calistim :) becerebildim mi siz karar verin ;)






































1 Kommentar:

  1. Merhabalar,
    Sayfanızı yeni keşfettim çok beğendim. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim, http://fatoscatadlar.blogspot.com.tr/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler,

    AntwortenLöschen