Sonntag, 16. Februar 2014

yeni cicilerim :) | dekorasyon | ceyiz

Bu sefer arkadasim icin gittik ikeaya. Ama ordan birseyl almadan asla cikmam ufak tefek seyler olsa bile elim bos cikmam :)
simdiden mi kullansam diye düsündüm...ama sonra kiyamadim eskitmiyim simdi dedim ceyizime koydum...artik yeni evimde kullanirim :) yatak odasi icin düsündüm bu cicileri :D odayi pembe yapicam bunlari kullanmak icin de sabirsizlaniyorum :) insan ceyizine ne alirsa alsin..cok kücük basit birsey olsa bile ne kadar hevesleniliyor :) sanirim evlilik hazirliklari yaparken en güzel yani da bu...


Bu minik tabaga bayildim...hersey icin kullanilir diye düsünüyorum...sofrada peynirlik olara veya büyük mumlari koymak icin...ben yatak odasinda kullanmak istiyorum ve takilarimi koyarim heralde...koridorda anahtarlari koymak icin de cok tatli :)


Veee bu mumluklari da aldim :))) gözümü alamiyorum bu resimden cok güzeller :) 
 Beyaza makyaj fircalarimi koymak istiyorum...makyaj masanin üstünde kullanirim bunu...


iki tane de pembe aldim onlarida mumluk olarak kullanacagim :) yesil almadim rengi uyumaz diye ama o da cok güzel bir renk...


dekorasyon ürünlerine bayilirim milyonlarca alabilirim bütcem bana dur demezse :) hepsini de tek tek incelerim ve cocuk gibi sevinirim :) sizde öylemisiniz yoksa benmi kafayi yedim :))
genelde detaylara özen gösteriyormusunuz? benim icin cok önemli...detaylar bir eve özellik ve sicaklik katiyor diye düsünen birisiyim...

cansu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen