Dienstag, 14. Januar 2014

Amerikan Servis | kendin yap

Aksam aksam aklima bir fikir geldi. Uzun zaman önce ceyizime amerikan servisleri aldim. 6 tane sade pembe üzerinde birsey yok :)
Onlara bir el atayim dedim :) Insanin kendi yaptigi esyalar daha degerli oluyor sanki onlari kullanmak daha cok zevk veriyor insana. Benim aklima gelen fikir coook kolay daha dogrusu tabiki tamamen benim fikrim degil. Bir kac blogcu da bunlari gördüm ama ben daha kolay bir yol buldum.




Icine catal kasik bicak koyacak böyle bir yer yaptim. Ne deniliyor ona bilmiyorum :)) öyle birsey iste :)
Isin kolayi da, o kumaslar zaten kare seklindeydi. Gecen sene bir paket o kare kumaslardan aldim arkadasimin dogum günü hediyesi icin gerekiyordu. Onlar aklima geldi ve amerikan servisin üzerine diktim. Elimle diktim makinam yok cünkü uzunda sürmedi. Dizilere bakarken kendimi oyaliyorum iste :)

Degisik desenlerde kumas vardi paket de..



Daha ütülenmediler :)
Sizce siritti mi? cok mu basit durdu?
Zevkler ayridir öyle düsünebilirsiniz :) bende önce bi düsündüm hmm dedim güzel olur mu acaba ama sonra bakinca cook begendim :) cok sirin ama ayni anda da sade :) sadelikten yanayim herzaman :)
Resimlerde o kadar güzel durmuyorlar ona biraz üzüldüm. Gercekte harikalar :) ama kendiniz deneyin ve görün diyorum :)

Bütün aldigim servisleri böyle süslemeyi düsünüyorum :) degisik renklerde ve degisik desenlerle :)

Cansu

3 Kommentare:

  1. insallah canim cok tesekkür ederim bende takipteyim :)
    iyi haftasonlari :))

    AntwortenLöschen
  2. Merhaba....Bende çeyiz hazırlıkları yapan birisi olarak gelin oluyorum başlığını görünce hemen geldim:))) egegelini.blogspot.com. Bana da beklerim:) Sevgiler...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. cok sevindim hosgeldinn :)
      bende takipe aldim sevgiler :)

      Löschen