Freitag, 3. Januar 2014

Kahvaltilik Ikea | Ceyiz

MIXTUR firin servis kabi 19,99 TL 
(4 Parca)

Mikrodalgaya ve firina girebiliyor ama ben bunlari kahvaltilik veya mezelik olarak aldim. Cam ürünlerini sofrada cok severim cünkü her eve her stile uyum saglayacaktir diye düsünüyorum. Üstelik camin rengi cok hosuma gitti cok temiz ve parlak duruyor ve kalinligi da iyi. Cok ince veya basit durmuyor buna ben genelde cok dikkat ederim. Özellikle ikeada dikkatli olmak lazim. Mutfak ürünleri genelde cok basit oluyor o yüzden bu ürün beni acikcasi biraz sasirtti :) Firina ve mikrodalagaya girebildigini sonradan ögrendim ve cok sevindim. Altdaki kayik tabakla firinda birseyler yapariz artik :)
Bu resimi magzada cektim ve yanindaki ürünleri de almayi düsünüyorum ;)

Böyle standart ürünler bence her evde bulunmali, herhangi birsey icin kullaniliyor ve lazim oluyor. O yüzdende bunu sizin ile paylasmak istedim :)

Sofraniz herzaman berektli olmasi dilegiyle...
Cansu :)




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen