Sonntag, 5. Januar 2014

Cerezliklerim coook tatli :) | Ceyiz

Bu siralar cok sik yaziyorum biliyorum ama canim herseyi paylasmak istiyor :)
Bugün kendime bir cerez takimi aldim. Tabiki cam kaseler baska seyler icin de kullanilir. Nedense Kahvaltiliklarda, kayik ve kaselerde hep cam ürünler benim dikkatimi cekiyor. Cok temiz ve parlak oldugundan mi bilmiyorum ama cok begeniyorum. Önceki postumda dedigim gibi bence her ev dekorasyonuna her renge uyan bir üründür. Üstellik cok da sik duruyor. Bu aldigim cerezlikler hem sik hem de coook tatlilar. Her kasenin ayri bir rengi var - gökkusagi gibi civil civil :) Ama komple renkli olmadigi icin yinede sadedir. Ben genelde sade, az ve öz diyen bir insanim. Fazla esya civil civil degisik desenler beni cabuk boguyor. O yüzden bunlar tam benlik bakalim sizde begenecekmisiniz :)

                                             Gürallar Coral serisinden 100% organik boya
Üstdeki resimin renkleri soluk durmus.Altakki resimin renkleri daha net ve parlak.Gercektende öyle duruyor.
                       Resimde tam belli degil yukardan bakinca kenarlari da renkli. Mavi benim favorim :)

Sizde hayatiniza biraz renk katmaya ne dersiniz? :P
cansu :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen