Montag, 20. Januar 2014

Ikea Nevresim takimi ve....... | Ceyiz

Evet biliyorum bu aralar ikeaya taktim :)
Ama cok uygun fiyata cok güzel ürünler alabilecegimiz bir yer oldugunu düsünüyorum. Malum herkesin kesesi o kadar dolu degildir ama yinede insan ceyizine en güzelinden almak ister. Ikea bunun icin cok iyi bir cözüm bence.
Kalitesinde dikkat edilmeli. Yakininizda bir ikea varsa direk oraya gidin internetten siparis etmeyin. Bazen cok kalitesiz ürünler satiliyor en iyisi gidip bakmak ve ondan sonra almaya karar vermektir.

Neyse gelelim asil konuya :)
English Home un nevresim takimlarini cok begeniyorum. Almayi düsünüyordum ama problem almanyada yasiyorum ve burda english home yok :)
Neyse english home yoksa ikea var dedim kendi kendime ve cok tatli bir nevresim takimi buldum üstelik fiyat olarak cok daha da uygun ve english home stiline cok yakin.

Ikea Emelina Knopp


Suan gittigidiyorda 69,90 TL kargo da ücretsiz :)

Ben daha almadim ama bu hafta ikeaya gitmeyi düsünüyorum kafamda almak istedigim bazi seyler var. Onlarin arasinda Fryken kutu seti de var. Coook uzun zamandir begeniyorum bir türlü alamadim nedense. Artik ürünü kaldiracaklar diye korkuyorum :)

,

Bu üclü set 19,99 TL
Resimde cok kücük duruyor ama büyük kutunun baya boyu var :) Banyo aksesuar olarak satiyorlar ama ben yatak odasinda kullanmayi düsünüyorum. Aslinda her yere yakisan bir ürün bence. Rengi de cok hos cok daha acik bir ton da. Resimlerde belli olmuyor en iyisi kendiniz gidin ve bakin.
Ikeaya gittiginiz zaman bu ürünlere de bi göz atin derim size :)

Sevgilere Cansu :)

3 Kommentare:

  1. Nevresim takımı şahane iyi günlerde kullanman dileğiyle :)

    AntwortenLöschen
  2. Link atabilirmisiniz bulamadım almak istiyorum bu takımı bulamıyorum hicbiryerde

    AntwortenLöschen