Donnerstag, 7. Februar 2013

Ceyizim Aryildiz

Iyi aksamlar kizlar :)

ceyizimin bir kismini kütahyadan alacagim diye size daha önce söylemistim. iste ceyizimin daha bir kismi aryildizdan alinacaktir.

http://www.aryildiz.com/index.php?lng=tr


ben uzun zamandir güzel tencere setlere bakiyordum ama hangi sayfaya yada hangi magzaya girsem tencereler heeep ayni tiplerden. onlari görmekten gercekten bikmisim artik. daha degisik modeller ariyordum ben.

aryildizi ben bilmiyordum. cok eski bir markaymis ama ben almanyada yasadigim icin bu markayi daha önce hic duymamistim. özellikle bu zamanlarda biliyorsunuz herkes karaca karaca diye bagriyor.
neyse iste okudum biryerlerde merak ettim girdim sayfaya veeee nihayet degisik tencere modeller bulabildim. onun disinda caydanliklar ve cezve setleri de cok güzel.

ve sizinle yine benim cok begendigim ürünleri paylasmak isterim. size tavsiye ederim demiyorum cünkü kalitesi iyi mi iyi degil mi onu daha söyleyemiyorum ama bu kadar söyleyebiliyorum bu marka hakkinda cok cok iyi seyler duydum. zaten eski markalar en iyi markalardir diye düsünüyorum ben :)



Maya Tencere Set

Caprice Tencere set
 

Ecosera inox tencere set

royal plus tencere set

ecosera tencere set

roma tencere set

Flamingo Prestige Plus Düdüklü tencere

Eko Luna mini tencere set


piramit sahan set

piramit plus sahan set

viole plus sahan set

maya prestige caydanlik set

flamingo prestige plus caydanlik set

viole plus caydanlik takimi

anka caydanlik set

elegant prestige cezve set


flamingo prestige cezve set


İçinde huzur olsun yeter ki
Ha beş metre kare yer, Ha sarayda bir döşek
Gönlün istediği ne ki zaten
Bir bardak çay, bir somun ekmek...


sevgilerle cansu


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen