Freitag, 15. Februar 2013

Oturma Odaniza Renk Katin

ben sade oturma odalari herzaman tercih ederim. orada misafirleri agirlayacagimiz icin klasik ve sade mobilyalar daha uygun olur diye düsünüyorum. fakat odayi biraz canlandirmak ve acmak icin renkli dekorasyonlar kullanabiliriz.
özellikle sade bir koltuk takimin üstüne renkli kirlentler cok yakisir ve ilkbahari odamiza getirir. degisik renk de cicekler, mumlar, masa örtüler ve biblolar ile odaniza renk katabilirsiniz. diger esyalarinizi sade renkden alirsaniz dekorasyonun rengini kolayca degistirebilirsiniz ve yillarca ayni rengi kullanmaya mecbur kalmazsiniz. Mesela dekorlarin rengini mevsime göre secersiniz :)




bu takimi begendiyseniz paris koltuk takimi olarak istikbalde satiliyor :)


kirmizi yastiklari cok cok begendim. bulamazsam bu tarzda diktirmeyi düsünüyorum :)
















Renkler,
Her sabah güneşin hediyesi bize.
Karanlik tam boğacakken hayat, umut getirir bize,
Renkler.

renkli kalin ;) cansu

2 Kommentare:

  1. Görseller çok güzel :) Dekoratif objeler mumlar ortama çok farklı bir o kadar da güzel bir hava katıyor gerçekten :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. sagol canim bende cok begeniyorum :) insan kücük detaylar ile bütün odanin havasini degistirebiliyor. kendi evimi süslemek icin sabirsizlaniyorum ;)

      Löschen