Samstag, 16. Februar 2013

Mini Ikea Alisverisi

Tünaydin ;)
Uzun zamandir ben ikea da ceyizim icin bir tepsi ve bir pecetelik begeniyorum. begeniyorum ne demek bayiliyorum ;)
bugün hazirlanip onlari almayi düsünüyorum. cok bekledim ve sonra bulamicam diye cok korkuyorum o yüzden bir an önce onlara sahip olmak istiyorum.
cikmadan önce bu iki ürünü sizinle de paylasmak istedim ve umarim begeneceksiniz :)
almanyada yasadigim icin tabiki burdaki ikeadan alacagim. ama türkiye ikea sayfalarina baktim ordada varmis aynilarindan :)

Tepsi 19,99 tl


pecetelik 5,99 tl


ceyizimize alabilecegimiz birsey cünkü her eve her renge uyacaktir. ürünleri günlük olarak kullanmayi düsünüyorum ve bir an önce cikip almak icin sabirsizlaniyorum.

hepinize güzel bir gün diliyorum sevdiklerinizle beraber insallah :)
cansu

4 Kommentare:

  1. Peçeteliğin aynısından ben de aldım, çok güzeller :)

    AntwortenLöschen
  2. Tepsiyi ve peçeteliği biliyorum tatlım, çok güzeller gerçekten. Güle güle kullanırsın inşallah ;)

    tidyghost.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. canim cok tesekkür ederim :) dün onlara baka baka doyamadim zaten ;)))

      Löschen