Donnerstag, 7. Februar 2013

Ceyizim Kütahya

Selam kizlar :)

Daha yeni sözlendim ve evlenmeme daha zaman var cünkü önceden okulu bitirmek istiyoruz. Yinede evimi nasil yerlestirirsem, ceyizime neler alsam diye düsünüyorum. tabi ilk adim atildiktan sonra kizlar heveslenir bir an önce hazirliga baslamak isterler :)

ben cok arastirdim ve  özellikle bütün markalarin ürünlerine baktim. bildiginiz gibi karaca cok modaya gecti ama ben karaca hakkinda herzaman iyi seyler duymadim. birisi cin mali diyor birisi kalitesi kötü diyor falan filan iste. dogru mu dogru degil mi onu bilemiyorum ve yorum yapmak istemiyorum ama yinede ben o markaya pek isinamadim. ürünler güzel ama biraz bakinirsak daha da güzel seyler bulunur.
ben özellikle yemek takimlari kütahyadan cok begendim. türk kahve fincanlari da kütahyadan almistim istemeye geldiklerinde ve cok memnun kaldim herkes cok begendi. Bu yüzden Ceyizimin bir kismi kesinlikle kütahya olcak :)

sizin icin benim cok hosuma gittigim ürünleri sectim ve size göstermek istiyorum. belki sizinde begendigiz birsey cikar hemen gider alirsiniz ;)


Aliza 25114

Aliza 25102

Aliza 25116

Aliza 35102

Elegant 3886

Iris 4697

Iris 5728-20

Iris 4317

Sizinle paylastigim her takimi cook begeniyorum ama bu kütahyanin sadece bir kismi. sayfalarinda o kadar cok takimlari var ki herkesin zevkine göre bir takim cikar bundan cok eminim. kütahya sayfayi ziyaret etmeye kesinlikle deger kizlar :)

http://www.kutahyaporselen.com.tr/urunlerimiz/135/magaza-urunleri

yemek takimlarin disinda benim hosuma giden birsey daha var oda türk kahve fincan setleridir daha dogrusu ikram setleri.
benim takimim bunlardan degil benimkisi eski koleksyonundan ama bunlari gördükce bir takim daha alasim geliyor. deseni cok hosuma gidiyor biraz osmanli zamani gibi :)



Rüya 5738-03

Rüya 5738-04

Rüya 5738-14

Rüya 6592



Kim, evinin hayır ve bereketini Allah Teala hazretlerinin artırmasını diliyorsa, yemeğe otururken ve yemekten kalkarken ellerini yıkasın. Hadis-i Şerif

sevgilerle cansu :)

2 Kommentare:

  1. Ben de evlilik hazırlığı yapıyorum yemek takımımı Karaca' dan aldım, memnun kalmayı ümit ediyorum :) Evlilik hazırlıkları ile ilgili postlarını bekliyorum. Takipteyim :)

    tidyghost.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Insallah karacadan memnun kalirsin :) takipin icin cok tesekkür ederim size evlilik hazirliklarinizda postlarimla yardimci olmaya caliscam :)

      Löschen